TEDAVİLER > Altin İplerle Gençlesme.Altın ağ tedavisi. >

Altın ipliklerle cilt gençleştirme ve germe: yüzde 99, 9 altın parçacıkları ile kaplanmış pdo (polydi̇oxanone) i̇plikleri̇n yüz boyun ve vücut bölgelerine gençleştirme ve germe amacıyla kullanılan yöntemdir. Kleopatranin hikayesi̇ ve altın lift tedavisi̇: tüm antik Mısır firavunları arasında en güzel kadın Kleopatra v11 dır. Antik kaynaklarda 39 yaşında kendisini zehirleterek öldüğünde 15 yaşındaki bir kız gibi cilde sahip olduğu geçmektedir. Kleopatra nın altınla gençleşmeyi̇ uyguladığı söylenmektedir. Yine bu altın parçacıklarının Mısır firavunları tarafından da gençleşme ve tedavi amacıyla kullanıldığı onların gençlik sırları olduğu şeklinde geçmektedir.

Altın iplik tedavisi̇ nedir: altın parçacıkları ile kaplanmış pdo ipli̇kler gençleşme ve gerilme amacıyla yüz, boyun bölgelerine uygulanır. Vücutta özellikle kol sarkmaları, karın gevşemesi̇ ve kalça bölgesi̇ başta olmak üzere çeşitli vücut bölgelerine uygulanabilir. Tedavi uygulandığı bölgelerde kanlanmada önemli artış sağlıyor. Ayrıca kolla gen ve elasi̇tn yapımını büyük oranlarda arttırıyor.

Altın steri̇li̇zasyon etkisine sahip bir metaldir. Anti alerjik etkileri vardır. Ayrıca cildin lokal olarak bağışıklık sistemini arttırıcı etkisi̇ vardır. Tedavi tek seansta başarılmaktadır. Nadiren kısa süreli geçici morluk veya ödem haricinde bilinen bir yan etkisi̇ yoktur. Ağrı yok denecek kadar azdır. Seans 15-30 dakika arası kısa sürede gerçekleştirilir. Tedavi sonrası kişi aynı gün günlük hayatına devam edebilir.