Bizi Takip Edin!
Dil Seçimi:

Altın ipliklerle cilt gençleştirme ve germe: yüzde 99,9 altın parçacıkları ile kaplanmış pdo (polydioxanone) ipliklerin yüz boyun ve vücut bölgelerine gençleştirme ve germe amacıyla kullanılan yöntemdir. Kleopatranin hikayesi ve altın lift tedavisi: tüm antik Mısır firavunları arasında en güzel kadın Kleopatra v11 dır. Antik kaynaklarda 39 yaşında kendisini zehirleterek öldüğünde 15 yaşındaki bir kız gibi cilde sahip olduğu geçmektedir. Kleopatra nın altınla gençleşmeyi uyguladığı söylenmektedir. Yine bu altın parçacıklarının Mısır firavunları tarafından da gençleşme ve tedavi amacıyla kullanıldığı onların gençlik sırları olduğu şeklinde geçmektedir.

Altın iplik tedavisi nedir: altın parçacıkları ile kaplanmış pdo iplikler gençleşme ve gerilme amacıyla yüz, boyun bölgelerine uygulanır. Vücutta özellikle kol sarkmaları, karın gevşemesi ve kalça bölgesi başta olmak üzere çeşitli vücut bölgelerine uygulanabilir. Tedavi uygulandığı bölgelerde kanlanmada önemli artış sağlıyor. Ayrıca kolla gen ve elasitn yapımını büyük oranlarda arttırıyor.

Altın sterilizasyon etkisine sahip bir metaldir. Anti alerjik etkileri vardır. Ayrıca cildin lokal olarak bağışıklık sistemini arttırıcı etkisi vardır. Tedavi tek seansta başarılmaktadır. Nadiren kısa süreli geçici morluk veya ödem haricinde bilinen bir yan etkisi yoktur. Ağrı yok denecek kadar azdır. Seans 15-30 dakika arası kısa sürede gerçekleştirilir. Tedavi sonrası kişi aynı gün günlük hayatına devam edebilir.

Kabul Et