Bizi Takip Edin!
Dil Seçimi:

Ozon

Güçlü antioksidan özelliğine sahiptir.

Vücudun bağışıklık sistemini kuvvetlendirir. Ozon tedavisi ile vücudun antioksidanları tetiklenmekte ve yaşlanmanın başlıca sorumlusu olan serbest oksijen radikalleri ile savaşılmaktadır. Ozonun kırmızı ve beyaz kan hücrelerinin metabolizma aktivasyonu ile genel iyilik hali ile kişiler kendilerini yenilenmiş hissetmektedirler. Erkeklerde ise cinsel fonksiyon bozukluklarında faydalı sonuçlar alınmaktadır.

Güçlü Bağışıklık Sistemi

Ani sısı değişiklikleri, mevsim dönümleri, beslenme bozuklukları, sağlıksız ve sık yapılan diyetler, olumsuz çevre koşulları karşısında bağışıklık sistemini zayıflayarak gripten enfeksiyona ve daha bir çok hastalığa karşı vücut direncini kaybetmektedir.

Enfeksiyonlara Karşı Ozon Tedavisi

Ozon hepimizin bildiği oksijenin yüksek enerjili halidir. Tedavi amaçlı ozon insanlara oksijen gibi solunum yoluyla verilemez. Çünkü güçlü oksidasyon özelliği ile saf halde solunursa belirli bir dozdan sonra tahriş edici etki gösterir. Fakat deriden ve dokulardan ozon çok kolaylıkla emilir. Onun için ozon tedavisi genel olarak kanın ozonlanması yoluyla yapılır. Kanın ozonlanması ya kişinin kanı ozonlanarak kendisine geri verilir ya da solunum sistemi dışındaki dokulara ozon çeşitli yöntemlerle temas ettirilir.

Ozon kana geçtikten çok kısa süre sonra da yüksek enerjili oksijen halinde etkisini göstermeye başlayarak hücrelerin içine girer. Hücreler de kendi özellikleri ve türlerine göre buna çeşitli yanıtlar verir. Kan hücrelerinden eritrositler özellikle yetersiz oksijen alan bölgelere hızla oksijen taşımaya başlarken diğer yandan kemik iliğine yaptığı uyarı ile yeni eritrosit yapımını sağlar. Trombosit ve endotel hücreleri ise bu uyarı ile büyüme faktörleri dediğimiz salgıları yapar.

Bu yolla yara iyileşmesi, hızlanır. Kanda oluşan bazı bileşenler damarların genişlemesine yol açar. Nötrofil denilen kan hücrelerinin uyarılması ve sitokin sentezinin artması immun sistem denilen bağışıklık sistemini güçlendirir.

Ozonun Etki Alanları

• Kendini iyi hissetme: Ozon tedavisi gören kişilerin ortak ifadeleri kendilerini çok iyi, zinde ve sağlıklı hissettikleridir.
  • İmmum sistemin güçlenmesi: Çeşitli hastalıklara yakalanmış kişilerin bu hastalıktan kolaylıkla kurtulmasının yanında yeniden bu tür hastalıklara yakalanmamasını sağlar.
  • Kan dolaşımının artması: Bir yandan damarların genişlemesini diğer yandan kan hücrelerinin yapımını hızlandırmak yoluyla yetersiz kan giden bölgelere kanın daha iyi gitmesine yol açar. Bu yolla çeşitli damar hastalıkları tedavi edilir.
  • Yeni hücre yapımı: Hücre yapımının artması sonucunda iyileşmeyen yaraların kapanması mümkün olabilmektedir. Diğer yandan doğumdan sonra geçen her gün yaşlanan insanoğlunun yaşlanan hücrelerinin sağlığa kavuşması yanında genç hücrelere kavuşması sağlanır. Yapısı bozulmuş dokuların yenilenmesi ozon sayesinde mümkün olmaktadır.
  • Detoks etkisi: İnsan vücudundaki zararlı maddelerin uzaklaştırılması yoluyla olası zararlardan korunması gerçekleşir.
  • Antimikrobik etki: Bilinen her türlü virüs, bakteri, mantar gibi çeşitli hastalık etkenlerinin ölmesini sağlar. Bu yolla tıbben tedavi edilemeyen veya tedavi edilmesi çok güç olan hastalıklarının tedavi edilmesi mümkün olmaktadır.
  • Ağrı giderici: Ağrıya yol açan nedeni ortadan kaldırmanın yanında ağrının hissedilmesine neden olan kimyasal bileşenlerin uzaklaştırılması yoluyla ağrı hissinin kısa sürede yok olmasını sağlar
  • Antikanserojen etki: Genel olarak kanser hücreleri oksijensiz ortamda oluşur ve ürer. Ozon yoluyla yüksek oksijene kavuşan dokulardaki kanserojen hücreler üreme yeteneğini yitirirler.
  • Yaşam kalitesini arttırma: Sağladığı tüm yararların yanında insanların bedensel ve ruhsal anlamda sorunlarını azaltarak veya yok ederek yaşam kalitesi denilen değerleri yükseltir.
Kabul Et